Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

te weinig tekst

in SEO Posts: 732
Als je een pagina maakt, met weinig tekst weergave, dan komt dit niet ten goede van het seo gebeuren, volgens de testen.
Zet je dan een article er in met display:none of visibilety:hidden zou dit ook niet mogen "dacht ik ooit te hebben gelezen".

Zou een tekst vlak met de volgende style dan wel mogen?

article{
clear: both;
content: " ";
display: block;
font-size: 0;
height: 0;
margin: 0;
padding: 0;
}


Kan dit nergens vinden, maar de testen zeggen nu niks over te weinig tekst.
If it's not fun, you're not doing it right!

Reacties

  • Ik snap je probleem niet zo goed denk ik, waarom zet je er niet gewoon meer (relevante) tekst op desbetreffende pagina's?
    Nu hou je alleen jezelf voor de gek, die testen interesseert het geen bal als jij niet gevonden wordt vanwege geen tekst ;-) :)

    Verder lijkt het erop dat je wel een heel erg "slimme" test gebruikt, dat die zelfs CSS content kan lezen?
  • PMPosts: 879
    vlg mij maakt het voor een crawler niet uit of content verborgen wordt met display: none of visibility: hidden. De content is alleen voor de user niet zichtbaar, maar wel voor de crawler.
  • PMPosts: 732
    Ik wil mijn site niet voorzien van veel tekst, die geen hond doet lezen.
    Maar in de test vermeld men als er weinig tekst is dat dit invloed heeft, dus dacht ik aan een tekst vlak met display:none

    Display none heeft zeker invloed op het seo gebeuren volgens mij, althans als je de diverse topics leest.
    http://seoshrugged.com/2015/11/30/does-google-crawl-css-displaynone-content/
    Het gaat hier dan wel merendeels over veel keywords etc.
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.