Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Fout in html code, website is een puinhoop

bewerkt zo 22 mrt 2015 in XHTML, XML Posts: 4
Mijn website werkte tot voor kort perfect. Ik heb van het weekend het een en ander aangepast aan de lay-out (voornamelijk kleuren) en sindsdien is het uiterlijk van de website een puinhoop. Ik zet liever geen back-up terug omdat ik dan 3 maanden aan artikelen met de hand moet toevoegen. Heeft iemand enig idee waar de fout(en) zit(ten)?

Alvast bedankt!

http://www.gomommygo.nl
Getagd:

Reacties

  • PMPosts: 879
    Kun je misschien aangeven wat er precies fout is gegaan in de layout? en hoe je het graag zou hebben?
  • bewerkt ma 23 mrt 2015
    PMPosts: 732
    Tevens zet een css og html nooit in Words (wat een onding om in te werken of te kijken), maak er dan een txt van of houd het origineel zoals *.css of *.html

    Omtrent het terug zetten, zoals je schrijft:
    Ik zet liever geen back-up terug omdat ik dan 3 maanden aan artikelen met de hand moet toevoegen.

    In Wordpress moet je altijd met de hand werken anders komt er niks tot stand.
    In het uiterlijk kun je gewoon je theme (origineel) terug zetten.
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.