Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

berichten uitzetten in wordpress

Hallo, misschien een gekke vraag, maar hoe krijg je nou de berichtveld uit in wordpress, heb van alles gedaan met zoeken in google maar het wilt niet echt lukken..onder instellingen kan ik het ook niet vinden.
Moet ik ergens anders zoeken?

thnx iig

Reacties

  • PMPosts: 732
    Onder instellingen > reacties
    en dan optie 3 (standaard berichtinstellingen) : Sta toe dat bezoekers kunnen reageren op nieuwe artikelen
    Hier even vinkje uitzetten.

    Of je kunt het ook per bericht doen
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • bewerkt wo 11 mrt 2015
    PMPosts: 91
    @ReneV,

    eigenlijk bedoel ik dat ik heel die berichten niet in mijn website wil.
    ik zie nu op elke pagina onderaan reactie plaatsen staan..dat wil ik eigenlijk niet zien op site.
    die wil ik verwijderen, maar lukt niet.
    kijk maar is op www.addinkdakbedekking.nl
    en kan ik nu zomaar overstappen op een ander wordpress theme zonder dat ik alles kwijt ben?
    zou wel van twenty twelve af willen, denk alleen dat ik dan alles opnieuw moet doen
  • PMPosts: 732
    Als je onder Instellingen Reacties het vinkje uit zet voor Sta toe dat bezoekers kunnen reageren dan moet het reactie gedeelte niet meer zichtbaar zijn.

    Je kunt dit ook testen met een ander theme, je hoeft een theme niet te activeren maar je kunt een voorbeeld bekijken.
    Zou die daar wel uit staan dan licht het aan de theme wat je momenteel gebruikt.
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • bewerkt wo 11 mrt 2015
    PMPosts: 91
    @ReneV,
    Ja bedankt het ligt aan theme ( twenty twelve ) ik wil er eigenlijk vanaf, want sommige dingen kan ik niet vinden.
    rich snippets doet het ook nog niet, en ik kan berichten ook niet uitzetten...ik heb gedaan wat jij zei...vindt het jammer.
    maar begin wordpress met de dag iets beter te snappen..( dankzij jullie hulp).
    wil theme inharmony, en die goed maken, heb het idee dat deze ver verouderd is
    wil heel graag wat anders

    ik heb een mooie theme gezien maar moet ik kopen in dollars, en dat kan ik niet.
  • PMPosts: 732
    Er zijn zoveel mooie, GRATIS en goed werkende themes voor wordpress.
    Het licht er al helemaal aan wat je precies wilt weergeven op een website cq. blog ?

    Ik heb ooit een eigen theme gemaakt voor een van mijn Wordpress blogs en heb hier minder problemen mee dan met de gekochte theme die ik voor en andere WP blog gebruik.
    Probleem zit hem soms in de updates, en als de developer hem ook updated en je kunt deze gratis downloaden dan is het geen probleem, maar doet de developer geen updates plaatsen dan is het vaak zoeken.
    En met een eigen theme weet je dan sneller waar je moet zijn.

    If it's not fun, you're not doing it right!
  • ik weet niet welke zo goed is, heb daar nog niet zon kijk op, wat ik mooi vindt voor mezelf is
    http://themeforest.net/item/inharmony-responsive-multipurpose-wp-theme/full_screen_preview/7063129
    zoiets wil ik wel, maar kan ik niet vinden ( gratis ).
    ik loop nu tegen dingen aan waar ik niet uitkom, en ook niet gaat uitkomen denk ik.
    zelf eentje maken, is nog wat teveel voor me :-), zou het graag willen
Login of Registreer om te reageren.