Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Veel buitenlandse bezoekers op website

Ik heb het programma WeblogExpert gekocht en hiermee aan de hand van de Accesslogs van de server statistieken gemaakt voor een website. Maar tot mijn verbazing zie ik dat er volgens de gemaakte statistieken onwaarschijnlijk veel bezoekers uit het buitenland komen terwijl het een Nederlandstalige website betreft. Ik heb in WeblogExpert aangegeven dat zoekmachines niet moeten worden meegeteld als bezoekers. Ik zit al een poos met deze vraag maar heb geen idee hoe dit te verklaren is. Ook andere websites waarvoor ik WeblogExpert gebruik laten een onwaarschijnlijk hoog aantal bezoekers uit het buitenland zien.
nuet
Login of Registreer om te reageren.