Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum.
Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden.
Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!
We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.
Team Webprofis
We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.
Team Webprofis
pagespeed
Als ik mijn pagina controleer op snelheid dan geeft google de volgende melding:
JavaScript en CSS in inhoud boven de vouw die het weergeven blokkeren, verwijderen.
Uw pagina heeft 2 blokkerende CSS-bronnen. Dit veroorzaakt vertraging bij het weergeven van uw pagina.
De twee css bronnen zijn:
een google font en de stylesheet, deze staan beide in de head
Wat wordt nu precies bedoeld door google, begrijp hem even totaal niet.
JavaScript en CSS in inhoud boven de vouw die het weergeven blokkeren, verwijderen.
Uw pagina heeft 2 blokkerende CSS-bronnen. Dit veroorzaakt vertraging bij het weergeven van uw pagina.
De twee css bronnen zijn:
een google font en de stylesheet, deze staan beide in de head
Wat wordt nu precies bedoeld door google, begrijp hem even totaal niet.
If it's not fun, you're not doing it right!
Getagd:
Login of Registreer om te reageren.
Reacties
Test je pagina ook eens hier mee: https://gtmetrix.com/
je krijgt dan een vrij uitgebreide analyse op heel veel fronten
Maar controleer ik in google pagespeed dan blijven die zeuren over mijn style wat een blokkerende bron zou zijn?
Maar ja ze zeuren maar een eind weg want ik vertrouw het niet zo, om je stylesheet uit de head te halen.
Tenslotte doen ze het zelf ook niet speed test google.com.
Dus vraag je, je af hoe betrouwbaar is nu google pagespeed.