Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Fixed menu / items niet allemaal zichtbaar op mobiel

bewerkt wo 2 sep 2015 in Stylesheets Posts: 1
Op http://pda-voetbal.com heb ik een WordPress website gemaakt m.b.v. het thema Constructzine Theme. Op een mobiel wil ik dat het menu tegen de bovenkant van het scherm geplakt staat. Dit is me gelukt via css (position: fixed). Het aantal menu items is echter dusdanig dat ze niet allemaal in beeld komen. Door het kenmerk fixed scrollt het menu dus niet mee.
Ik wil nu de button waarmee het menu tevoorschijn komt nog steeds tegen de bovenzijde van het scherm hebben, maar dat je dmv scrollen wel alle menu items kunt zien.
Het lijkt me niet heel moeilijk maar ik kom er niet uit. Wie kan me vooruit helpen?
Bij voorbaat dank.

Frans Jansen
Getagd:

Reacties

  • PMPosts: 732


    ul#menu-hoofdmenu {
    position: fixed;
    height: 90%;
    overflow-y: scroll;
    width: 100%;
    }

    Waarom staat de height op 90% ?
    Tevens zit er een fout in je html


    <p class="call-for-action"><a style="color:#fff; border:2px solid white; padding: 2px 5px"} href="http://pda-voetbal.com/index.php/contact/">;
    Direct inschrijven <span>
    <a href="tel: " title=" "> </a> </span>
    </a>
    </p><!--/.call-for-action-->

    Sluit je interne style niet af met een }
    En je kunt geen a tag in een a tag plaatsen.
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.