Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

vc author

Hallo, ik loop tegen een probleem op nog steeeds met vc author in wordpress twentytwelve, nu is het gelukt om de title updated te veranderen maar vc author krijg ik met geen mogelijkheid voor mekaar, ben op ongeveer alle sites geweest in google maar lukt echt niet...alles veranderd in de single.php en single page.php en lukt met geen mogelijkheid.
Weet iemand misschien wat ik moet doen om probleem te verhelpen?

Reacties

  • PMPosts: 732
    Wat gaat er precies fout ?
    Heb je een werkend voorbeeld ergens staan ?
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • @ReneV
    Nu heb ik al tijdje probleem, ben nu ongeveer maand of 2 bezig )-: in wordpress site probleem, en satapje voor stapje kom ik echt wel ergens, maar dit is gewoon een probleem
    Voorbeeld :
    Error: Missing required field ???entry-title??? -------> opgelost
    Error: Missing required field ???updated??? ---------> opgelost
    Error: Missing required hCard ???author??? ---------> krijg ik met geen mogelijkheid voor mekaar.

    heb ongeveer alles geprobeerd aan te passen in php bestanden, wil gewoon echt niet lukken, en zeker de regel hcard author...alles veranderd 100x in die regel in php bestand
    het gaat als het goed is om deze regel.

    (((((( $author = sprintf( '<?php the_author(); ?>))))), alles al geprobeerd

    als je addinkdakbedekking.nl doet en dan de rich snippet tool, zal je zien dat het Error: Missing required hCard ???author??? regeltje blijft bestaan..ik snap er echt geen pepernoot van..helemaal niks.

    misschien dat iemand toch de oplossing weet hier.
  • PMPosts: 732
    Daar heeft het niks mee te maken, the_author(); is standaard weergave van auteursnaam.
    Maar de opbouw van je hCard die is niet juist, dit is ook de error wat google vermeld.

    In de theme staat de functions.php
    Op regel 343 staat het volgende:


    printf( '<span class="author vcard"><a class="url fn n" href="%1$s" title="%2$s" rel="author">%3$s</a></span>',

    Verander dit eens in:


    printf( '<span class="author vcard"><span class="fn"><a class="url" href="%1$s" title="%2$s" rel="author">%3$s</a></span></span>',

    Op deze pagina, staan jou errors betreffende google vermeld: http://fivera.net/hatom-feed-hatom-entry-error-wordpress-solution/

    Hopelijk is dit de oplossing?
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • @ReneV,

    regel 343? dit heb ik daar niet staan..k probeer hem wel te zoeken...in Twenty Twelve wp.

    K zal eens kijken of dit het is..

    thnx
  • bewerkt wo 11 feb 2015
    PMPosts: 732
    Oeps oude versie van die theme,
    Nieuwe is regel 382


    $author = sprintf( '<span class="author vcard"><a class="url fn n" href="%1$s" title="%2$s" rel="author">%3$s</a></span>',

    Wordt:


    $author = sprintf( '<span class="author vcard"><span class="fn"><a class="url" href="%1$s" title="%2$s" rel="author">%3$s</a></span></span>',

    Tevens zie ik in nieuwe versie dat ook bij reacties een vcard wordt gebruikt.
    In mijn ogen is dit niet nodig, gaat om de auteur van het artikel niet van de reactie.

    Ik zou dan op regel 322 de class vcard weghalen.
    Tegel 325 de bold class fn verwijderen.

    Trouwens nooit er over gedacht om een ander theme te gebruiken ?
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • @ReneV,

    Kan ik bestand niet mailen...ik zie die regels echt niet staan..nergens niet, of ik doe wat verkeerd.
    Heb er maar een schermafdruk bij gedaan
    Ja ik zou best een ander theme willen, maar ik snap het nog niet zo dat wordpress..weet ook niet of ik zomaar kan om switchen..
    Daarom ik eerst leren.


    Schermafdruk 2015-02-11 20.40.29.png
    1366 x 768 - 90K
    Schermafdruk 2015-02-11 20.42.27.png
    1366 x 768 - 99K
  • PMPosts: 732
    Stuur je functions.php maar naar mijn email, staat onder mijn profiel.

    Dan voor het bewerken van php bestanden, gebruik niet dreamweaver maar download notepad++
    marssssie
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.