Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

bij facebook plaatje bij mijn link wat mis ik in mijn code?

bewerkt wo 19 nov 2014 in Algemeen Posts: 20
Als ik bijv. bij Facebook www.independer.nl doe dan komt er een plaatje zelfs 3 stuks bij als ik dit deel als bericht.

Hoe zorg ik dat ik dat ook heb voor mijn pagina www.elyou.eu

Reacties

  • PMPosts: 732
    Door er voor te zorgen dat er ook op het ander domein plaatjes staan.
    FB kijkt naar het domein of naar een pagina/artikel en haalt daar de eerste drie afbeeldingen uit.

    Soms zijn dit juist de plaatjes die je niet wilt, dan zul je eens moeten werken met een fb plugin. bv.
    Zoek maar eens op (open graph control).

    If it's not fun, you're not doing it right!
  • Daar heb je geen plugin voor nodig hoor Rene, dat kan gewoon middels een meta tag

    <meta property="og:image" content="padnaarplaatje.jpg">
  • PMPosts: 732
    @vinTage
    Klopt, ik zat even op een van mijn eigen sites te kijken waar wp wordt gebruikt, zodoende sprak ik over plugin.

    Maar inderdaad alleen de vermelde meta tag is genoeg ;)
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.