Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum.
Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden.
Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!
We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.
Team Webprofis
We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.
Team Webprofis
E-mail formulier wilt niet mailen - verzenden...
Op deze website die nog in de maak is, heb ik een responsive homepage gemaakt.
Waar mensen nu al bijvoorbeeld kunnen mailen...
Dit staat is het stukje code:
Die wil ik aanpassen zodat de mail ook bij mij binnen komt, ik heb de code al aangepast en iet wat ingevuld...maar gaat niet goed :-)
Ik hoor het graag...
Gr, Carlos!
Waar mensen nu al bijvoorbeeld kunnen mailen...
Dit staat is het stukje code:
<input type="text" size="30" value="Hier kunt u ons E-mailen..." onblur="if (this.value=='') this.value = 'Your Email and Get Notified...'" onfocus="if (this.value=='Your Email and Get Notified...') this.value = ''" name="test@test.nl" id="info@test.nl">
<a href="#"><button class="btn span btn-4 btn-4a icon-arrow-right"><span></span></button></a>
Die wil ik aanpassen zodat de mail ook bij mij binnen komt, ik heb de code al aangepast en iet wat ingevuld...maar gaat niet goed :-)
Ik hoor het graag...
Gr, Carlos!
Getagd:
Login of Registreer om te reageren.
Reacties
Is het niet handiger om een contactformulier daar neer te zetten zodat mensen een bericht kunnen invullen en dat het verzonden kan worden?
Kan je er niets mee? Zo staat het ook in de code.
Gr, Carlos
Lees je PB..
Vervang je form met deze: Direct boven je form zet je deze code neer: Vul je eigen email in op de plaats waar aangegeven
Als laatste: hernoem bestand index.html naar index.php
Dank je wel man!
Voor alle informatie en je tijd!
Good job, well done!