Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Anton Doove wacht op reacties.

bewerkt za 14 jun 2014 in PHP, MySQL Posts: 4
.Beste Mensen.Ik zie dat mijn vorige bericht wel 22x is bekeken,maar niemand reageerde. Zijn reacties nog mogelijk?
Als het kan zou ik graag een link naar PHP-lessen willen ontvangen,zodat ik het kan downloaden als PDF in de Ned.Tl.
In andere talen begrijp ik er niets van,want mijn talenkennis is te miniem om alles te begrijpen. In mijn vorige bericht schreef ik al dat bij-leren te lang duurt.
Misschien dat er in de genoemde lessen al Engelstalige termen worden genoemd en uitgelegd waar die termen voor staan. Dan leer ik op mijn oude dag toch weer wat bij;-)))
Van harte dank ik voor de mogelijke komende reacties en ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.

Reacties

  • PMPosts: 107
    Meestal krijg je wel een antwoord hoor Anton, maar je moet eventjes geduld hebben.
  • PMPosts: 107
    http://vschool.be/ (bij cvohz.be)

    Ik geef je de link hierboven door, mocht je er iets aan hebben, ik weet niet hoeveel het kost. Het staat voor virtuele school, een soort afstandsonderwijs. Het is in het Nederlands (met een Belgisch accent). Ik volg op dit moment dagschool bij dit jonge snaakje (mijn nachtmerrie, drupal).
    Zelf neem ik af en toe een abonnement bij een Amerikaanse site waar ik heel tevreden over ben, www.lynda.com, maar ze is in het Engels uiteraard. Voor 25 usd kun je een maand lang alle instructievideo's bekijken (en ook downloaden als je dat wil).
  • Beste Nuet. Eerst nu kon ik reageren op wat je toonde en nader onderzocht op het gebied van PHP en MYSQL.
    Helaas blijkt dat allemaal Engelstalig te zijn,wat voor mij erg onhandig is,wegens mijn te minieme kennis der Engelse taal.
    Aangezien ik pas in November a.s.75 jaar hoop te worden,gaat het mij veel te lang duren om meer Engels er bij te leren.
    Ik ben dan ongeveer 5 jaar verder voordat ik de Engelse taal beter kan beheersen,als ik dan nog leef,wat ik wel hoop en wens.
    Daarom laat ik die PHP en MYSQL wel vallen en kijk ik eerst hoever ik kom met HTML/CSS,wat toch de basis is en in de Ned.Tl. kan.
    Tijdens die HTML/CSS-lessen zal ik ongetwijfeld toch wel Engelse termen/begrippen tegen komen met de nodige verklaringen. Zo leer ik langzamerhand wel meer Engels er bij op mijn "oude dag":-))) De PHP/MYSQL wordt mij echter te ingewikkeld.
    Ik zal voorlopig dus alleen volstaan met toepassen van HTML/CSS als basis in de testperiode om te zien hoever ik ermee kan komen.
    Dat acht ik voor mijzelf wel genoeg om uit te proberen. Ik dank je echter wel voor je tips met video-filmpje en ik groet je vriendelijk.

    Anton Doove.
  • Beste Anton,

    We kennen elkaar niet persoonlijk, maar ik weet 100% zeker dat we al tips gegeven hebben (op het inmiddels overleden) html-site forum, ik herken de naam EN schrijfwijze nog zonder problemen!

    Met alle respect, maar als U er niet aan begint, gaat het nooit gebeuren!
    html-site is al een jaar of 2 dood en U had al 2 jaar meer ervaring kunnen hebben...Mocht er toen actie ondernomen zijn..

    Misschien is het wijzer om een doelgerichte vraag te stellen i.p.v algemene...of..sorry dat ik dit zeg -> nutteloze vragen?

    Ik hoop dat U nog een mooi php/sql ondersteunend cms kunt neerpennen en er met volle teugen met familie, vrienden, collega's, etc van kunt genieten!!!
    Maar hopelijk begrijpt U ook dat U geen Engels leert door forum vragen te stellen..?

    Ik weet zeker dat Uw inzet gewaardeerd wordt door Uw volgers, maar ik vrees dat de gestelde vragen/wensen uwerzijds opgelost zullen moeten worden.

    Met vriendelijke groet
Login of Registreer om te reageren.