Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

hostcabi.net

bewerkt za 22 feb 2014 in Koffiehoek Posts: 879
http://hostcabi.net/
Interessant om eens naar te kijken; staat o.a. geschatte waarde van de website en dagelijks inkomen van de site bij

Reacties

  • PMPosts: 732
    Leuk maar toch vragen,

    * Bezoekers waar is dit op gebaseerd, wat deze komen bijvoorbeeld niet overeen met google analytics.
    * laadtijd, men spreekt over de gehele html downloaden, is dit inclusief images, want ook deze komen niet met analytics overeen.
    * en de mooiste wat ik mij altijd al afvraag bij de statistics sites, hoe berekend met de waarde van een pagina.

    If it's not fun, you're not doing it right!
  • bewerkt za 22 feb 2014
    PMPosts: 879
    ja klopt Rene, er staat wel bij "rough indication" maar toch...dat kan nooit berekend worden. Ik denk dat ze het globaal berekenen op basis van bezoekersaantallen en op basis daarvan ongeveer een schatting maken dat de website dan ongeveer die waarde kan hebben. Je moet er idd niet teveel waarde aan hechten maar ik vond het frappant dat ze per website toch deze gegevens tonen..
    Als je facebook.com intypt, zullen die echt een paar honderdduizend dollar per dag verdienen??? Ik weet dat Mark Zuckerberg goed in de slappe was zit, maar toch...een paar ton per dag...dat is nogal wat
  • PMPosts: 732
    Het blijft leuk die getallen, maar prijzen daar geloof ik nergens meer in.
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.