Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Opgelost javascript? een eigen "radio" afspelen

bewerkt za 17 jan 2015 in Javascript, jQuery etc.. Posts: 11
Allereerst ik ben nieuw hier en ik weet niet of dat ik het goed doe.. Ik hoor het graag als ik iets anders kan/moet doen!

Ik heb een vraag hoe je je muziek kan afspelen zoals op een radio, want ik wil een eigen radio op mijn site.

Ik wil me niet op andere websites registreren voor bepaalde scripts eigenlijk, dus is er een manier om met een paar scriptjes een eigen radio te kunnen laten horen aan de bezoeker?

Bijvoorbeeld:
-Ik heb een script nodig waar de liedjes worden aangeroepen om aftespelen.
-ik heb een script nodig voor pauze of geluid harder/zachter.
-ik heb een script nodig om de liedjes die ik ^^^ heb aangeroepen, te laten afspelen zoals een radio dat doet

ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben

en zonder een database te gebruiken aub

gr, fabian

Reacties

Login of Registreer om te reageren.