Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

jquery slider

bewerkt do 19 mrt 2015 in Javascript, jQuery etc.. Posts: 44
hallo mensen,

ik loop ergens tegen aan en snap er niks van, zit nu al behoorlijk tijdje tegen een klein probleem op mijn website www.dakenschilderwerk.nl
nu had ik in mijn header eerst een vaste foto gezet, maar eigenlijk wilde ik wat ander dus vond een soort van slider (jq-innerfade).
nu heb ik hem ingebouwd en in mijn dreamweaver werkt tie perfect..in chrome, safari, ff en ie..zover ik kan zien.
maar als ik hem upload en werkt het gewoon niet..krijg het niet voor mekaar terwijl alle bestanden zijn geupload, heb ze ook een voor een geprobeerd, en nu staan alle fotos onder mekaar in mijn header, en krijg het maar niet voor mekaar om mijn website werkende te krijgen terwijl het in dw perfect werkt.

kan het dan bij hosting zitten het probleem..? ben op aanraden van @Rene.V naar betere hosting gegaan, dus denk eigenlijk niet dat het daar aan ligt, maar jullie snappen het beter als ik, dus misschien zien jullie het probleem.

ik kom er echt niet uit, ik heb er een bijlage bijgedaan voor de liefhebber

misschien dat jullie me willen helpen, bedankt alvast



Is er echt niemand?
Getagd:

Reacties

Login of Registreer om te reageren.