Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Zeer lage index count bij indienen site-map.

in SEO Posts: 48
Ik heb ontdekt dat google een zeer klein pagina's indexeert, terwijl er een'groot' aantal pagina's in de site map staan.

3.598 URL's verzonden
192 URL's geïndexeerd


Er zou geen dubbele content tussen moeten zitten en ook het aantal html fouten is zeer laag.

Dubbele beschrijvingen in "meta"-tags 25
Lange beschrijvingen in "meta"-tags 0
Korte beschrijvingen in "meta"-tags 11

Ontbrekende "title"-tags 0
Dubbele "title"-tags 31
Lange tekst tussen "title"-tags 0
Korte tekst tussen de "title"-tags 0
Niet-informatieve tekst tussen de "title"-tags 0


Ik vind wel het volgende terug, maar ben er niet zeker van of dat niet het aantal beschikbare INDEXES is iof het verwerkte aantal:

Totaal geïndexeerd
7.941

Anders gezegd, is het laatste dat wat telt en belangrijk is, of niet.


Als niet, wat kan ik doen om de index count te verhogen.


Verder zie ik voor sommige sites in de zoekmachine van google een indeling met bv. info, produkten enz.

Bij mij wordt alles separaat weergegeven.

Hoe kan ik zorgen dat dat anders gaat ?


Ik wil ook af van de URLs bij google die met de klassieke werkwijze zijn samengesteld (bv. ?xx=xx&yy=yy) en alleen die volgens de nieuwe methode worden verwerkt (zoals kbcs.eu/assortiment/nieuwe-produkten. De sitemap bevat alleen die versies nog, maar ik zie op google de oude versies nog voorbij komen.

M.v.g en alvast bedankt voor de support, Kees

Reacties

  • PMPosts: 732
    Die 192 zijn dat pagina's die pas nieuw zijn, of waar pasgeleden tekst in is bewerkt?
    Google indexeert wel de gehele sitemap, maar als die deze een maand geleden al heeft gehad neemt hij die niet steeds opnieuw mee.

    Wat betreft die indeling, hier heeft Neut ook een topic over geschreven tijdje terug moet je even op form zoeken.

    De oude url's hier kun je al veel mee doen in webmaster tools.
    Tevens kun je via de sitemap de betreffende url's een nieuwe datum geven, dan worden deze weer opnieuw meegenomen.

    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.