Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Opgelost ctrl s blokkeren

Hallo,

weet iemand hoe ik ctrl s kan blokkeren met javascript of php op mijn website?

gr,

[EDIT] Het is gelukt, excuses. Dit topic mag verwijderd worden

Reacties

• PMPosts: 879
    Ben nu wel benieuwd h??e je het hebt gedaan...
  • Ja idd handig om je website te beveiligen ik heb ook een script tegen kopieren, rechtermuisknop en ctrl-C
    Mjsschien kan je ook ff kijken ofdat het wel een handig scrilpt is want ik ben er niet heel handig mee

ik zal thuis het script sturen, ben nu opschool
  • PMPosts: 732
    Er zijn wel duizenden scriptjes te vinden om het gebruikers moeilijk te maken.
    Persoonlijk vindt ik dit allemaal een beetje onzin, want de gene die iets wilt hebben weet wel hoe hij het moet krijgen.

1). disable javascript en kopie pasta werkt weer.
    2). View Source.
    2). Print Screen (PrtScr).

:)
    nuetvinTage
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • PMPosts: 879
    Idd volledig met ReneV eens; dit zijn trucjes die het voor de leek moeilijker maken maar zolang het clientside gebeurt (javascript) geeft het geen enkele garantie. Dit is allemaal vrij eenvoudig te omzeilen
  • ooh haha ja dat klopt, maar ik doe het meer om copyright tegen te gaan van gewone bezoekers.. (dat ze mijn script met rust laten.)
    ik ben al een tijdje aan de gang met de echte beveiliging van mijn website
    vinTage
Login of Registreer om te reageren.