Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

Rasberry

bewerkt ma 29 sep 2014 in Koffiehoek Posts: 732
Iemand ervaringen met een rasberry en xbmc voor het kijken van movies enz. ?
If it's not fun, you're not doing it right!

Reacties

  • PMPosts: 732
    Volgens mij zitten hier alleen actieve webdevelopers die weinig tijd hebben voor een filmpje te kijken ;)
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • PMPosts: 879
    ik moet eerlijk bekennen Rene, ik ben niet zo thuis in die materie. Ben zelf nu aan het onderzoeken hoe een android TV box werkt en of het gebruikersgemak geeft voor het gemakkelijk films kijken op TV.
  • @ReneV, @Nuet,

    Ben blij dat ik net webdesign beetje doorkrijg, heeeeeeeeeeeeeel klein beetje.

    Dus info over rasberry en xbmc nee heb ik niet, sorry 8-}

    Ik heb gewoon popcorntime gedownload, alle films gratis...just streaming...hahah... :)]
  • PMPosts: 732
    Het is eigenlijk heel simpel je koopt een rasberry pi voor 35 euro (compleet 50 euro) en zet er openelec (kaal geplukte linux) op met xbmc.
    Via xbmc kun je dan streamen, zoals films, muziek, tv, sport enz.

    Op het internet hier in NL worden diverse producten kant en klaar aangeboden, alleen men vraagt in mijn ogen de hoofdprijs.
    Ik betaal niet graag de hoofdprijs dus ben ik gaan puzzelen en yep het werkt dus ook voor weinig geld.
    Maar misschien dat hier mensen zaten met ervaring :) Scheelt een hoop werk normaal.

    @neut Android TV Box is idem alleen voor android dan :)

    @marsssie popcorntime gaat uiteraard ook is een beetje het zelfde alleen op pc dan.

    Maar we gaan verder met puzzelen, het is geschreven in xml (kwam mij bekend voor).
    If it's not fun, you're not doing it right!
  • @ReneV,

    Ik kijk popcorntime op tv..ideaal...voor mij geen fratsen meer, deed eerst alleen nzb, tot ik dit zag.. 8-}.

    het is nog hd ook..en dat andere heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord...maar klink wel interessant...

    maar als het werkt voor weinig euros, dan is het ok..
    ;)
Login of Registreer om te reageren.