Webprofis is een Forum waarin je vragen kunt stellen die webgerelateerd zijn. Heb je vragen over of problemen met je Webpagina, HTML, CSS, Javascript, PHP of andere client of serverside scriptingtalen? Stel ze dan gerust op dit forum. Op dit forum zijn een aantal vrijwilligers actief die u graag met uw vragen willen helpen en u waar mogelijk een passend antwoord aanbieden. Hebt u zelf veel ervaring en kennis met betrekking tot het bovenstaande? U bent van harte welkom om uw kennis met anderen te delen!

We hopen dat eenieder op dit Forum een leerzame ervaring mag opdoen.

Team Webprofis

login code

bewerkt za 14 jun 2014 in PHP, MySQL Posts: 1
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een aanmeld en inlogcode.
De inlog moet voor een ieder zijn die op mijn website komt.
Dus eigenlijk zo???n soort aanmeld/inlog zoals op deze forum gebruikt wordt.
Dus:
Iemand komt voor het eerst op de website , meldt zich aan met een eigen gebruikersnaam en emailadres, vervolgens wordt er een mail naar zijn mailadres gestuurd met zijn inlognaam en wachtwoord, zodat hij voortaan in kan loggen op de site.

Nu heb ik via ReneV dit login scripje gekregen http://webprofis.nl/index.php?p=/page/simpel-login
Maar moet de index.php code en de home.php code voor de head of body gedeelte geplaatst worden?

Alvast bedankt !
Getagd:

Reacties

  • PMPosts: 732
    Je download het zip bestand daar zie je alle bestanden instaan.
    Nu kopieer je deze bestanden in de root van je server (hosting provider), meer hoef je niet te doen.

    Heb je nu een bestaande html pagina bijvoorbeeld info.html dan hernoem je die naar info.php
    Boven de <!DOCTYPE html> plaats je dan de volgende regel, en het gedeelte is alleen voor geregistreerde leden beschikbaar.

    <?php if(!defined('SAVE')) die('Je kunt deze pagina niet direct laden.'); ?>
    If it's not fun, you're not doing it right!
Login of Registreer om te reageren.